pátek 3. června 2011

Něco málo ke kosmetické taštičce

Já nevím, proč to málo, co vytvořím, musím tolik okecávat ale musím vám to vylíčit. Vylíčit, proč jsem se pustila do kosmetické tašky.

Opravdu poprvé v životě byl vidět na mé mamince úžas nad dílem mých rukou. Byl to úžas nad cestovkou. Já vím, není dokonalá, žádný skvost, Marina je plná skutečného šitého umění, ale je to moje první taška a ani moje vlastní mamka by ve mě schopnost ušít něco "tak složitého" nečekala. No jo, ona neví, že je to největší zásluha Bellet a že s ní je to šití vlastně jednoduché. Taky jsem jí to hned řekla, ale nevěřila :-) No, zas to natahuju, už jdu na to. Maminka měla dnes nastupovat do nemocnice na operaci kýly a už dvě předešlé operace břicha nebyly právě OK, měla proto strach ona i já. 

Klid, dnes už je po operaci a zítra se na ni můžu jít podívat :-) Před 14 dny, kdy jsem se chlubila cestovkou, vyslovila mamka přání - kosmetickou taštičku do nemocnice... Zašila jsem do ní štěstí, co to šlo a snad to mělo ten patřičný účinek. Radost mamka měla.





Dárek byl předán včera, po příjemném kafíčku s Marinkama ve Vaňkovce. Stavila se i švagrová, mamka synovečka Kuby. A podělila se  s námi o super perličku. Taky se dělím, ať si zlepšíte náladu:

Ještě musím předeslat, že moje mamka, Kubova babička, rozhodně není žádný hubeňour, je jí kus ženský, však jsme na Moravě, ne?:-) Šli spolu švagrová a malý čtyřletý Kuba po městě. Naproti nim krásný mladý muž v rozevláté nezapnuté košili... radost pohledět. A přišla otázka:
"Mami, proč má ten pán rozepnutou košili??"
"No, má krásné, vysportované tělo, tak se chtěl pochlubit."
"Čím se chtěl pochlubit?"
"Jaké má na břichu vysportované varhánky.."
" A jak to, že má na břiše varhánky?"
"No, protože hodně cvičí, víš?"
"Joooo, já uuuuž  vííííím, babička má taky na břiše takové varhánky!!"

Za svoje první jojíčko vděčím Opagme. Vylosovala jsem si na brněnském srazu Galerie Marina udělátko na yoyo od ní a dostalo se mi taky řádného zaučení. Snad jsem ostudu neudělala?

Žádné komentáře:

Okomentovat